vuxenpoäännngggg

Ikväll har jag skjutsat Niklas och Erik till Ehhhmm jaa någonstans i skogen utanför Karlskoga  dvs hem till Albin !
Helt galet vad fint han bor ghhhaaaaa hans hus vill jag bo i (A)  men vad vare vi sa Malin , bastun va för liten vaaa;)
o jaaa de var första gången ja körde själv utan övningskörsskylt och utan mamma =D Har redan kört på ett djur ...
men bara ett litet sådant , en MUUUUUSSS.

Vet ni vad jag känner mig ganska vuxen... Att bara få gå ut på krogen,och att bara kunna beställa en öl till maten får mig att känna mig äldre,vuxnare  ja ni vet.  O nu har man körkort också och är helt fri :) o inte nog med det jag bor tillsamans med min sambo Erik och jag betalar mina räkningar själv. Är man inte kanske vuxen då? jag känner mig rätt så vuxen faktiskt när jag tänker på det. O nästa helg ska Erik och jag hem Till Alice på räkfrossa med mycket gott vin till ;P  Nu ramlar bara vuxenpoängen in alltså ;D

Nej nog för idag nu tar jag natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0