vilken härlig dag!

Trallalalllaaaaaa laaa laaaalaaaaaa !


Sååå galet gött väder så på engelskan gick vi ut o jobbade !  Daniel din sötis*



Ghhaaaa vad gammal du bitt  heeeelaa 18 år idag ju ;)  Grattis på din dag mysan <3


Just nu sitter jag själv hemma i soffan o tittar på kjelles asien resa eller nått sånt heter de iaf. Inget ni borde slå på på tv:n iaf de verkar äckligt o tråkigt... Är galet slut i kroppen efter tre timmars träning på gymmet.
Åkte dit till kvart i fem och åkte där ifrån strax efter åtta. Det blev  en grymt jobbig träning på Kickboxningen, trodde inte att jag skulle orka med att vara kvar i två timmar till men jodå energin bara flög runt i kroppen när jag lämnade träningssalen så det var bara att hoppa på crosstrainern till klockan blev sju så jag kunde gå in igen o dansa zumba! Är riktigt nöjd med dagens träning och nu kan jag vara säker på att sova gött inatt^^, Hoppas att jag slipper mardrömarna inatt ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0