Upp ner upp ner

Sover själv inatt.
Hilda har åkt till sitt gym:(
Men imorgon kommer tösa tillbaka och då blir det tre timmar på gymmet här i stan, gick ju bra förra veckan så vi kör hårt denna vecka också! :) Jag skulle egentligen ha varit nere på gymmet idag men det var ju så galet skönt väder så jag och Susanna var ute o gick istället, funkar det med:)
Idag har jag varit så förbannad på spanskaläraren alltså snällaaaaa  nej ja orkar inte ens förklara hon är bara *******
Men nyss blev ja på galet bra humör , riktigt taggad inför helgen då Ronja har kommit med massa bra nyheter !  Vi kommer ha det så fruktansvärt kul ! =D
läääännnggttaaarrrrrrr



Kommentarer
Postat av: Tilda

fin blogg! kika gärna in min =)

2012-03-28 @ 17:44:03
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tackar:) absolut de ska jag göra !

2012-03-28 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0