jag gillar inte rubriker

Facebook fungerar inte nu på morgonen...   Jag har inte sovit särskilt mycket inatt... drömmer mardrömmar nu igen också vilket jag trodde var över men nhääää...  Jag får nog skaffa mig en drömfångare ändå :P

I måndags var jag på kicks och blev sminkad :)  det var mycket intressant och jag köpte mig delar ur det nya serium fit me av Maybelline



mycket bra smink  som ni borde testa!  fondationen matchar super bra och håller hela dagen tillsammns med ett tunt lager av löst puder.  tycker ni också ska testa !  det kostade bara 250 kr för sminkrådgivning sen får man köpa smink för de  pengarna också :)


nej nu måste jag försöka trycka i mig min frukt... orkar verkligen inte äta frukost :s

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Trevligt du bruden.

Jag ska köpa, men inte än eftersom jag fortfarande är så blek ;) hehe* Grattis igen snygging!

2012-03-07 @ 17:00:31
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0