Irriterad

Alltså en del tjejer som är långa blir automatiskt så fula !  Som Linn o jag brukar säga man ska vara fanny-lång :)
Hon har verkligen en så jävla snygg/söt längd (Y)
Shit ja va på Zumban idag o ja blir så förbannad på folk som ställer sig längst fram och sedan under passet är de fan i mitten av salen så alla där bak kläms ihop i en gröt!  Kan ni inte fatta att ni får ställa er själva längst bak om ni ändå vill dit !  Ghhaa vad irriterad jag var på en lång tjej som vifftade med sina fyra meter långa armar också så hon petade oss i ögonen!  nej gå hem med dig.

Snart är jag inte ensam länge ^^,  Elias, Niklas och Alice kommer hit snart och gör mig sällskap ikväll :D  Vi ska också göra en hemlis senare, guuud så spännande ;P
Hoppas en till tjej kommer och gör oss sällskap ikväll .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0