,,

stannade kvar hela dagen i skolan idag o så fort bussen var framme i Kristinehamn så skyndade jag mig hem o letade efter träninskläder sen cyklade jag om en tog ner till galaxen för att hinna vara med och dansa:) Izza jag och Susanna tränade sen tillsmmans efter dansen, mycket bra tränat brudar ;D
Idag var det verkligen en dag jag var sjukt motiverad till att träna o fiii fan så gött det är då att dra ner till gymmet o ba kööööra !!
Har varit duktig och städat lite nu ikväll så ja inte behöver städa lika mycket imorgon då ja har bestämt att imorgon ska det städas o tvättas så jag hinner inte vara med på SBU... Fårse om jag hinner till gymmet överhuvudtaget.

Jag funderar på att gömma sladdarna till Eriks playstation för fy tusan vad han spelar!  hinner ju aldrig se mina program på tv:n för han spelar, HAHAHA :D  Nej de kanske är för taskigt...  ?

Nu tänker jag käka lite frukt sen krypa ner i sängen och titta på Andra Avenyn 

Ha det bäst så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0