.


soft dag i skolan idag måste ja säga!  Hann hem en snabbis o käka lite innan jag cyklade ner till gymmet för att köra lite kickboxning och efter det blev det ett zumba pass självklart!

När alla började skriva om den här filmen KONY 2012 så hörde jag att folk sa att den var så hemsk och jag ville verkligen inte se den..  Jag hade inte riktigt förstått vad filmen gick ut på men hade bestämt mig att de va inget jag ville se. Men när jag kom hem ikväll efter zumban så övertalae Erik mig att se den, han sa att de inte alls var något "läskigt" med i filmen och att den verkligen var värd att titta på och jag håller med han nu i efterhand. DEN FILMEN BORDE ALLA SE !

Fy tusan vad trött jag är nu ...  Har lovat att ge Erik massage ikväll så jag lär väl göra det nu innan jag somnar :)

Ni som inte har sett filmen - gör det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0