en fin finkväll mina damer och herrar

Jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från i fredags då vi firade mig men när jag gick in på mobilen o skulle titta på bilderna insåg jag att jag inte tagit alls månda bilder:(  men vet att Amanda tog massa bilder den kvällen så hoppas hon skickar de till mig så jag kan lägga upp fler bilder här på bloggen.
men jag hade några iaf;P






dagen började med att malin och jag började elda i tunnan sen gjorde vi pajdeg o lagade mat!  måste säga att vi var vääääälldigt duktiga i köket denna gång :)  okejdå, de enda misstaget var att vi hade glömt att slå på ugnen men annars så :) 

Emil höjde musiken och gjorde sina party-moves!







tack så himla mycket för en skit bra kväll mina pärlor och tack för presenterna!



måste bara lägga upp den här bilden på en utav presenterna jag fick!  Linus Tomas och Emil hade köpt denna fräna vinbox till mig  , tack o bock killar!!  gillar den skarpt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0