sjuttondejuli

Inatt var mimmi och jag i Ayia Napa , vi var sämst.  Vi var på massa olika museum och vi tittade på skolor under dagara. Vi festade inget och gick inte ens i shorts, inte ens lite bruna blev vi ! Ghhhaaaa
 Jag får se om jag åker dit i Augusti med My, Hilda och hennes vänner :)
Jag jobbar för fullt om dagarna och när jag inte gör det är jag i sommarstugan tillsammans med min syster!
Jag hatar att hon ska åka tillbaka till Västerås... Tycker hon kan vara kvar här hos mig i några veckor till...
Sen är jag hos farmor om dagarna nu också !:D  de  är sant. Ni som känner mig väl vet att det har varit jobbigt mellan henne och mig ett tag  Men det blir väl en period när det är så med sin bästa vän antar jag?
Det känns så skönt att kunna få komma hem till henne igen och bara vara vi två som vi alltid har varit. Tänk att man kan bli riktigt osams med sin farmor. Vi har både gråtit tillsammans och skrattat högt av glädje! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MIN FARMOR.

Vet ni vad. Ja brukar ju tänka på livet. Varför man gör vissa val och hur man egentligen tänker när man gör sina handlingar.Jag tror som Benny Rosenqvist att vi alla gör vår egen livsplan innan vi ens hunnit födas.Att när man dör får man träffa sin guide och tillsammans med honom/henne gör man sin livsplan. Jag tror att allt redan är bestämt- hela mitt liv. Jag tror ja själv har valt att t.ex. sätta kärleken på prov bara för se om man klarar av den och om man tar rätt beslut. Vissa saker ska bara hända i ens liv för det är redan förutbestämt och och det går inte att ändra på.

Vi människor är så rädda för att dö att vi inte ens törs leva fullt ut.
Alldeles för många utav oss låter rädslan styra våra liv.
Man är rädd för att man inte ska hitta kärleken, att välja fel jobb.

Jag tror att allt redan är nerskrivet,i ens livsbok eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0