Att behöva vänta på dig gör att jag tar den nästa som kommer

tänkte lägga upp lite bilder från både igår och idaaaaaaggg  (:

hälsade på mamma på sjukhuset, hon har varit där sen i tisdags nu... hoppas hon får komma hem ikväll <3 

lekt med denna filur som inte alls tycker jag är rolig när jag drar skämt....

på den här bilden tror jag susanna är överlycklig för att hon just vann!  Hilda är besviken o arg  för att hennes mask inte åkte åt rätt håll. Hanna hon bara skäms. My försöker ge en hjälpande hand men som sagt susanna har redan vunnit.
Erik och jag har hunnit med att städa en del också :) 

Bussen ville inte komma o hämta oss idag så vi fick sitta kvar o vänta på nästa buss....  tur de är fint väder ute !=)
Nu ska jag laga mat innan jag åker till storfors till min bästa farmor!!  vi ska ha pyjamasparty ikväll , Farmor is in the hoouuusseeeeee 

ha en sköööööön helg alla mina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0