plugga pluggaa plugga!

Då var man klar med engelskan och ska snart påbörja idrottsuppgiften! erik måste hjälpa mig att ladda ner Word som fungerar, det vi har nu kan man inte skriva i -.- så just nu sitter jag och skriver alla arbeten på min mail....


Det var länge sen jag var ute o käkade men ikväll blir det ändring på de :)  Alice, Elias, Niklas, Erik och Ebba ska med ut o käka ikväll :)

borde verkligen röja upp här hemma också..  Det är kläder överallt o tvätt som inte blivit ihopviken.
jag tycker det är svårt att plugga till körkortet. Det tar alldeles för lång tid för mig att sitta vid datorn och göra dom där testerna, jag är för seg!  Men jag håller på och läser boken en gång till nu iaf.. sist jag läste den var ju när jag var på Gran canaria med Emilia!  oh vad jag saknar det  !  blir så avundsjuk när Erik påminner mig varje dag om att han och killarna ska åka till Ayna Napa på studentresa-.-
Usch inget jag ser fram emot inte. Men något som jag verkligen ser fram emot är den 21 februariiiiiii  för vet ni vad som händer då ??  jo jag fyller 18 !! härligt härligt härligt säger jag bara =D



blääää för detta pluggande

Kommentarer
Postat av: babe

blä på dig för att du inte är i skolan!

2012-01-25 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0