Pinsamt ;$

På lunchen idag skulle jag gå till skolsköterskan  för att jag tänkte att hon skulle kolla på mitt födelsemärke som jag vill ta bort och fixa en tid åt mig hos läkarn för det känns ju onödigt att ta ledigt en hel dag för att gå till vårdcentralen i stofors liksom.. ah när jag knackar på där iaf så ser hon lite upptagen ut när hon öppnar så jag frågar henne om hon har tid en stund. Då svarar hon att hon har möte snart med en men att vi kunde boka tid om jag ville. Men sen sa hon att ja kunde komma in och vi kunde fortsätta en annan gång om vi inte hann klart. Ja så jag skynda mig ju att ta av mig tröjan för jag har födelsemärket strax under bröstet. Ah när jag börjar ta av mig säger hon : neeeej men du vänta lite. 
Jag: "Nej men alltså jag har födelsemärket här" o så visar jag henne det. Saken är den att jag hann liksom inte riktigt förklara för henne varför jag var där...
hon säger till mig sen baahh  du jag är kurator-.- 
alltså de va riktigt pinsamt ;$ 
lite stressad o så va jag väl ;) 

Imorgon blir det ingen Hamilton för mig!  det var redan fullbokat vid lunch idag ;(  jag orkar inte!   bläää men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte köpt biljetterna tidigare.  Men va tusan man kan ju bara köpa dom på internet o jag får ju inte ens göra de för ja inte är 18 !   gud va lätt allt ska bli när jag fyller 18 =D hahaha
bjuder på en gammal knäpp bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0