Ibland gör man rätt- ibland gör man fel. Man är inte mer än mänsklig och det är ju våra brister som gör oss till människor right.



Oh jag trodde verkligen att jag skulle vara på toppen humör idag och laddad för att ta en power walk när ja kom hem men icke de nej.  Jag sov så gött på bussen o halvsov nästan den lilla vägen hem från stationen till lägenheten.
Idag blir det ingen promenad för jag är för lat. LAT LAt LAT LAT!
buuu  vad jag tycker jag är dålig, jag mår dåligt för att jag inte får gå iväg till gymmet o träna men ja orkar inte ens gå ut  o ta mig en promenad :s
Men jag får vara duktig på annat istället, ska laga kycklingfilé med ris idag till Erik och mig sen tänkte jag att jag skulle räkna lite matte  men de får vi väl se hur det blir med det;) höhöhö
Bad Erik att ladda ner Alvin och gänget 3 idag, hoppas den är rolig!  Oh jag glömde ju nästan skriva det jag egentligen tänkte skriva från första början :  vilka underbara vänner jag har <3  Det var så grymt skönt att börja skolan och få träffa er igen. Det ska bli så skönt att få tillbringa dagarna med er mina mongon")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0