rätt så kasst !

 jag är så förbannat trött. direkt efter skolan gick ja ner till stan o bokade lite körlektioner sen kom mamma ch hämtade mig så skulle vi övningsköra. hann sitta i bilen i ca fem minuter innan ja blev arg o sa "nej fan nu vill ja inte köra bil nåe mer" 

jag vet inte varför men har varit arg nästan hela tiden sen jag kom hem.  sjukt jobbig är jag o ja är så galet trött så ja orkar inte ens försöka vara glad...  Min fina kusin kom hit förut en sväng med presenter till mig o då blev ja ju glad en sväng iaf men sen blääääää..







egentligen så vet jag kanske varför jag känner mig arg o ledsen o de är nog till största delen ditt fel. Varför väljer du bort mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0