powepuffpinglorna

sjuk nu igen :(  fy tusan vad jag blir arg !  Jag är aldrig frisk ju"/  jag tror jag har världens dåligaste imunförsvar iaf-.-
Har varit i skolan idag o haft matte hela dagen tillsammans med Jenny. Tisdagar är så fruktansvärt bra för då får vi jobba med vilka ämnen vi vill under dagen:)  så borde alla skolor ha!
När ja kom hem  åkte Erik på en gång för han skulle på kurs idag o utbilda sig till fiskepolis , haha  =D
Lagade iaf mat direkt sen har jag gjort tester på datorn till körkortet, gick förvånatsvärt bra faktiskt :)
Tittar just nu på 112- på liv och död, äckligt ändå att vara ambulansförare och får ta hand om folk som håller på o dör liksom. fy fan vad läskigt. Sen får di ta hand om fyllisar också som spyr o krånglar :s
Jag följer ju The O.C   o ja kollade klart på¨säsong tre igår o Marissa dog, eller ja det verkade iaf som de. hon såg rätt så död. Jag laddar nu ner säsong fyra ( den sista)  kommer titta hela natten skulle ja tro om ja känner mig själv rätt ;)
Håller på att planerar min födelsedag o helger där emellan osv. Det ser ut så att på min födelsedag ska jag sova hos Lovisa och på kvällen ska hon jag Frida och Fredrik gå på hockey =D
Till helgen så blir det självklart utgång!  På fredagen blir det Örebro tillsammans med Emilie :)  & på lördagen blir de nog Bells eller Karlstad. Helgen där på blir det att bli firad av några vänner. Sen helgen efter det hoppas jag på att jag kan ta mig till Västerås så syrran o ja kan göra Västerås osssääääkkkeeerrrtttt så att säga. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0