home from the big city!

Tjabba!
Hörre ni jag har haft världens bästa helg i Stockholm tillsammans med Erik Minmmi och Rikard. Tack så himla mycket för allt Mimmi!!!!

Jag tänker inte skriva så mycket om vad vi har gjort än för att imorgon kommer mamma med dosan så jag kan lägga in bilder och visa er istället:)

Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän!  Han gör mig så lycklig och jag klarar mig verkligen inte utan honom. O  jaaa de är såååå !

Vad sjukt det är ändå att man kan vara så beroende utav en människa. Det finns människor man inte kan leva utan, man känner sig inte riktigt hel utan dem.

Fan va gött förresten, grannarna spelar hög musik med mycket bas- jag bara älskart ! Inte bara vi som njuter av musiken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0