Det måste va på liv o död

Jag har inte bloggat på väldigt länge nu, jag vet...
Det är så himla mycket just nu, helt galet faktiskt! Jag har fått börjat träna nu igen vilket är helt underbart:)  Men jag har dock inte kunnat lägga så mycket tid jag velat på gymmet för det är för mycket i skolan nu:s
Jag har legat efter i ungefär alla ämnen fram tills idag då jag kommit ikapp i något ämne. Men jag förstår egentligen inte hur de blev så att jag helt plötsligt låg efter i allt... men nu är det som de är så nu gäller det att bara plugga plugga plugga! Nu ligger jag bara efter i idrotten, matten, religonen och svenskan ..... 
Imorgon har jag körlektion med Per och efter det teorikurs- så måste läsa på lite i boken nu. Ghhhaaa jag orkar snart ingenting;( 
ska äntlgen boka halkbanan nu också. 

Efter allt de där på bilskoan så ska jag och Alice ner till gymmet o köra styrka sen tänkte vi även testa på Fitness Yoga, någon har testat det?  hur var det i så fall ? 

Gud vet ni va , inatt drömde jag att jag gifte mig med honom ;$ 
Mikael Persbrandt gör nu allt oftare att jag vaknar med ett leende på läpparna javisst=D hihihihi

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fniss* Du å Persbrant. Lycka till med körskolan!

2012-02-02 @ 10:01:39
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0