De gjorde mig glad :)


såhär ser jag ut idag.
har varit på riskettan i 3,5 timme idag på förmiddagen så tog ledigt hela dagen från skolan. Men har inte varit så mycket ledig för det inte utan jag har tvättat sen klockan ett och är inte klar än... har till och med varit så duktig att jag strykigt emellan åt då jag väntat på att tvätten ska bli klar:) 

När jag gick till bilskolan imorse mötte jag två farbröder i kön vid banken o de sa vilken vacker kvinna du är och log mot mig =D hahaha blev alldeles chockad, vet inte ens om ja sa tack  ;$

Nej tusan nu måste jag ner o hämta tvätten sen ska de pluggas!!!! 
uppdaterar mer senare ikväll- ska lägga in bilder sen helgen också  lovar det! 
Pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0