Allt är toppen och alla bitar faller på plats

sitter just nu och skriver på min nya laptop !! Mamma pappa och Frida var här idag och firade mig :)  fick blommor och en minifläkt samt pengar till körkortet som ska tas snart ;P  o Frida hade köpt mig ett linne som jag önskat mig:) 
 Tack så mycket mamma och pappa för datorn, ä super glad kan jag säga er! :)

Blev sjukt glad att min familj kom hem till Erik och mig och firade mig:)  hade gjort cheesecake till ikväll också vilket Erik älskar så nu finns de inge kvar ;) 
måste säga att de känns att jag blivit 18,känner mig mycket mognare och näst intill vuxen. Känner att jag kommer fatta rätt beslut nu fram över i livet och att jag snart ska börja jobba och där efter flytta till en större lya
ELLER  ???

 jaoo jaooo min födelsedag var ju igår så tänkte lägga upp lite bilder ! Jag tillbringade min födelsedag med Jenny Frida Hanna och Lovisa =D 
 vi hade en riktigt bra kväll med många skatt och hockey !












( haha vi kan ju inte riktigt de där med regler så vi satt o kolla under matchens gång vad icing och offside var osv;)



  tack lovisa för en riktigt bra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0