1:a helgen då man var laglig;)

Heeeyyy har inte haft tid att blogga någonting under helgen :P  Min första helg som 18 åring vilket betyder att jag kunde gå in lagligt på nattklubbar och krogar. Meeen behövde man visa leg ?  nej som vanligt;)  tycker att ni alla som inte är 18 borde pröva att gå in ändå ! har alltid fungerat för mig :) 



I fredags var jag ute på strömpis med dessa godinar!  en hel galen kväll med många skratt!  Emilie och jag var hemma runt sju, halv åtta på morgonen så lördag dag tillbringade vi sovandes i sänga!



Det här är min underbara syster gott folk!  Vi drog ut på night shift i lördagskväll och fy tusan vad roligt vi hade! Tack så grymt mycket  mimmi för allting. Som sagt du är underbar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0