trettiondeaugusti

Hejsan.

Det var länge sen. igen.  Vart tog sommaren vägen? 
 
Jag vet inte hur jag ska bete mig mot dig. Gjorde jag rätt eller fel idag?  det kändes rätt så rätt, var lite för hård mot dig kanske... eller vad vet jag?
Allting bara snurrar i huvudet. Vem är jag ens ?  Jag känner inte igen mig, varken i spegeln eller i sättet. Vart har jag tagit vägen?  Undrar i fall ni också känner så om mig ??
Konstigt det där, jag vet inte heller om jag vill gå tillbaka och känna mig så som jag gjorde förut. Jag vet ingenting. Skolan suger också, vill bara börja jobba igen..,
När jag var mindre brukade jag göra min egen idiotbubbla och slänga in alla människor som gav mig dålig energi i denna bubbla sen stängde jag bubblan och blåste iväg den. Det fungerade, jag trodde de var borta och då lät jag dem vara det också. Jag vill lära mig igen.
Denna vecka har jag nästan bara ägnat åt träning också,  och helvete vad härligt det har varit. På gymmet känns verkligen allt okej. vilket inget utanför gymmet gör nu mera...

Hoppas att jag någon gång kommer att ta tid till att lägga upp några foton från Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0