niondeaugusti

 
Hejsan.
Idag har jag och Malin solat oss en sväng sen kastade hon iväg mig för hon skulle plocka bär... ;)
Jag hatar att vara stressad, ofta blir jag hysterisk och ringer mamma och ber om råd eller så bara stört bölar jag som en tre åring... Idag ringde jag Mamma kanske en 10 gånger på mindre än en halv timme:s
Jag blev jätte stressad för jag hade tänkt att stanna hemma men sen blev de sämre väder så då tänkte jag att jag åker till stan och handlar inför frankrike ändå men jag skulle hinna fixa mig och laga mat tills ikväll också vilket blev tajt så jag fick stanna hemma och göra klart allt så förhoppningsvis blir det Kristinehamn imorgon istället.
Ikväll ska jag till Elina och grilla, eller ja ska inte grilla men de andra antar jag:)  Jag tar med mig kycklingsallad istället som jag gjort idag  :D
Imorgon kommer Eveline till oss,  ett av de barn som bott här !:)  Ska bli spännande att träffa henne igen, de var något år sen nu.
 
 
Jag slår vad om att det är fint väder på alla andra ställen..
Självklart är det alltid moln i Storfors-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0