åttondeaugusti

Vaknade nyss ungefär, ensam. Erik åkte väl till jobbet vid sex eller något. funderar på att gå upp och käka frukost snart med Carina :)  Eller hon kanske redan har ätit frukost, klockan är halv elva och hon brukar ju i o för sig gå ut till hästarna vid typ fem :s guuud förstår inte hur hon orkar, de är inte ens hennes hästar !??

Igår var jag på möte i kyrkan, snart är det dags att åka till Frankrike! Mitt projektarbete kommer nog bli riktigt bra ändå :)  Har velat fram och tillbaka med hur jag egentligen ska bära mig åt men igår fick jag förfrågan om att skriva en artikel om resan i friskelufta, vilket jag gärna vill göra som då kommer bli en del av mitt projektarbete:)
Dock är linn så jävla negg för att åka iväg vilket gör mig irriderad och ledsen stanna hemma kanske....?
Vill att du ska med men när du inte ens vill åka känns de blä.

Vi har ju haft räk och vin kväll under dessa dagar då jag inte bloggat så här kommer några få bilder från den kvällen :D
 
 
 
 
 
 



Ni är mina bästa vänner <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0