Y

Erik hämtade mig hos doktorn idag vid halv tolv sen for vi iväg till örebro för Erik skulle köpa kostymer,till balen och studenten och de var sjutusan  många tusenlappar som gick åt idag! Du behöver inte vara orolig Amanda över din bal-dejt ! Så sjukt fin kommer han att vara  :)
Jag fick också med mig hem lite saker från Örebro :)

Min efterlängtade skinnjacka




























Jag har hunnit med att vara hos min sötnos Malin idag också !!:)
Alltid lika mys att vara hos dig. Dock fick jag inte sova kvar inatt ;( buuuuuu
Men snart är jag frisk och då kommer ja ska du se;)


Min mormor är så söt !  titta vad jag hittade på kudden när jag kom hem ikväll. Tack mormor^^,
Och min älskade farmor har opererats idag, har försökt ringt henne flera gånger men hon har inte svarat.. Hoppas att allt gick bra !  Ska ringa henne på en gång imorgon när jag vaknar. Jag antar att hon inte vill ha besök just nu så jag får nöja mig med att ringa.

Jag hade faktiskt tänkt att lägga upp ett roligt klipp från pellesvanslös julkalender som jag spelat in då men jag vet inte hur man gör! Jag vet bara hur man fixar in ett klipp från typ youtube men jag har ingen aning om hur man gör om man spelat in videon själv:s Så jag får lägga in ett klipp från youtube istället....
För er som inte vet så älskar jag pellesvanslös. Det är bara såååå bra och roligt också !  Bill och bull är helt klart mina favoriter ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0