to bad

Mamma kom in imorse efter hon hade varit ute o gått o sa - Vi önskade inte tillräckligt hårt tror ja...

Mamma och jag har önskat en person något hemskt. Och idag kom ambulansen och mamma med nästan ett leende på läpparna. Men han klarade sig och dog inte.
Vi önskade tydligen inte tillräckligt hårt
. Vi låter väldigt hemska men om ni skulle veta så skulle ni förstå. En del förstår, Jenny förstår och jag tror du önskat lika dant.

Jag tänkte ju gå ut i solen idag o bli brun men ingen sol var det inte  men heller inte tillräckligt dåligt väder för att mamma och jag skulle åka till Karlstad och köpa en jacka till mig. Hoppas vi åker imorgon :)
Ikväll ska familjen hem till mormor och äta massa gott :D  Det har blivit mycket ätandes nu under påsk men va fan ;P  Jag funderar på att sova i lägenheten inatt .. nu när jag kan. Jag som älskar min lägenhet..
Meeen inget bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0