tack :)

Det var ungefär ett år sen tror ja och jag har sagt så många gånger att jag inte ska gå tillbaka men nu i morse skickade M mig en länk... Oh det kryper i kroppen på mig ! klart som fan att jag vill tillbaka , men det går inte...
kännslan alltså. Att någon kan pucha en så hårt att det verkligen blöder. Det var helt underbart för mig under den tiden och jag saknar det as mycket. Men jag saknar inte folket där. Usch. Jag skulle vilja gå tillbaka i tiden och göra rätt för mig och inte klanta till det så mycket "/
Det är härligt att de ringer och messar och allt vad de nu gör fortfarande efter ett år och vill ha tillbaka mig. :)
Idag kommer jag vara som en solstråle heeeeela dagen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0