S.P.E.C.I.E.L.L

Hur kan du säga att jag är det bästa du har,
När du glömmer bort mig?
När var du dig själv senast egentligen, eller är det nu du är dig själv? 
Jag hade bestämt mig att inte fälla mer tårar på grund av dig.
Den ilska och besvikelse jag har inom mig på grund av dig går ut på andra som bara vill mg väl och förlåt alla för det.
Men du gör mig så ledsen.
Jag törs inte ens ringa dig längre.
Det gör ont i mig när jag berättar för någon hur det är. Hur du är. Hur vi var och hur det är nu.

Jag kanske är löjlig och överreagerar? Du kanske tycker allt är precis som de var förut ?


(Funderar på att skaffa mig en anonym blogg istället. Det är för många som läser min blogg som jag vet om, så de kanske vore klokt Cecilia. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0