mmuummmmmaa

kvällen igår var toppen !  riktigt riktigt kul hade vi:)  Grattis världens finaste flicka <3 Jag hoppas att du hade den bästa födelsedagen ever ! och Malin  jag måste bara säga att du var grymt snygg igår!!!  för er som inte var på bells så stod killarna på kö om man säger så ;)
hihihi * 
Dagen idag har varit as bra faktiskt.  Det är rent och fint nu i lägenheten och jag har tänt ljus över allt och det är riktigt mysigt. Väntar på att Erik ska komma hem, då ska jag pussa på honom göööööör mycket !  Den killen gör mig hel och jag tycker om honom väldigt väldigt mycket <3

måste fixa fram popcorn och godis nu för ikväll blir det en riktig myskväll^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0