ah

Whiiiiihuuuuuuu  musiken på högsta volym , ska snart hoppa in i duschen men först ska jag knäppa upp den första!
ikväll är det Maskinen som gäller ! Är taggad till tusen och jag tror verkligen att denna kväll kommer slå det mesta!

en sak som är väldigt tråkig är att jag inte har någon ballkong. Jag fick sätta mig på en pall på gräsmattan utanför lägenheten o sola lite ;P  Satt bara ute en kvart typ för de började blåsa och då blev det kyligt.. Klockan är redan tio i två och har massor kvar att göra innan jag kilar iväg till Karlstad. Betala hyran, duscha, bestämma kläder, laga mat och fixa mig. jag ångrar att jag inte kikade i garderoben innan jag åkte till Storfors i fredags för de där med att välja kläder är inte min grej...

hoppas ni alla får en sjukt kul valborg för de ska ja ha iaf!:D  tjoohoooo life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0