<3





Jag saknar min syster väldigt mycket.


Sommaren 2011 har verkligen varit en bra sommar! syrran och jag har umgåts en del och vi har framför allt haft det riktigt roligt!  Vi har många fina och roliga minnen tillsammans från i somras:)

vi har testat på weakboard, vattenskider, kört ner i diken. stått halv nakna mitt i natten med flygandes tält i nävarna;)
och vi har festat tillsamans och haft riktigt jävla kul i Västerås!
Ofta tänker jag på hur annorlunda det skulle vara ifall jag flyttade till Västerås, då kunde vi smita ut varje helg på nattklubbar och dansa som galningar hela nätterna!
och vi skulle även bara kunna ta långa härliga morgon och kvälls promenader tillsammans.
Att han ha en storasyster som Mimmi gör mig väldigt stolt.
Hon har alltid tagit hand om mig och velat mitt bästa (även om jag inte alltid förstått det på en gång med oftast inser jag senare vad hon menat.. :)
Vi är verkligen lika varandra och så otroligt olika på samma gång.
Men vi två ser sakar på samma sätt som ingen annan kanske försår sig på, vi förstår varndra på en annan nivå.
något som är väldigt jobbigt det är att vi bor så långt ifrån varandra. vi har hemligheter som vi inte direkt kan prata med vem som helst om. Utan det är du och jag som vet hur det är, ingen annan kan nog riktigt förstå det vi vet.
Du är väldigt bra syrran och alla borde faktiskt få ha en storasyster som dig tycker jag. Även du. jag kan inte riktgt ta hand om dig så som du gör för mig men jag försöker  i alla fall :) 


I framtiden hoppas jag att vi kommer bo i samma stad, Västerås eller Karlstad?
Jag kan gärna gå på högskola i Västerås =D

Tycker om dig väldigt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0