Ledig typ


så sämst... glömde mobilen hemma idag så det blev inge jobb för min del idag eftersom jag måste fixa smsbiljett för att ta mig hem. Men rätt så glad över det faktiskt:)  kände inte för att jobba idag, eller ja de känner jag ju aldrig för.
Linda och jag har bestämt datum när vi ska säga upp oss och då ska vi fira! hahaha
Erik och jag har nyss käkat mat, förjävla gott!  Nu väntas de massage innan jag ska iväg och träna, har sjukt ont i nacken o ryggen, dels för att när ja somnar på bussen så hänger liksom huvve åt ena sidan o sen när man vaknar och ska gå av måste man nästan hjälpa till att hålla huvve rakt eftersom de gör så himla ont...
Idag är det den 17:de- Eriks och mitt datum <3  Så ikväll blir de myspys med film osv. på tal om osv, haha jag skrev en uppsats om samhällsutvecklingen i psykologin och jag fick inte MVG pågrund av att jag skrev osv. Hahah Lars är rolig han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0