Hard work,work

- Hej mitt namn är Cecilia och jag ringer från Tele 2
- Jaha hej
- Jo de är så att jag ringer för att ni är kund hos oss på eran hemtelefon
- Nej jag ska inte ha någonting!
- Men jag ska inte sälja nå---
- men av fan jag ska inte ha något säger ja!
- Men jag ringer för att ni redan är kund hos oss jag ska bara sänka era kostnader
- Du din jävel nu tänker ja polisanmäla dig!
- lugna ner er lite
- Vad var det du hette!!???
- Pippi långstrump
Sen lägger ja på

Ja det är ungefär så mina kvällar ser ut nu för tiden..
Jobbar då på tele 2 tre gånger i veckan i Karlstad. Kan inte säga att jag har den trevligaste chefen meen det får  funka ändå.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Amandas födelsedag !

Grattis!!

Btw så har jag gör ont i nacken sen i lördags -.-
Nej nu kan jag inte sitta här längre utan måste pluggaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0