CLOWN ELLER NUNNA?



Om tjugo minuter kommer Jennys mamma och hämtar mig=D
Då ska vi till Karlstad och börja fixa oss inför halloweenfesten !!!
Förra året var jag en djävul, hade då röd kroppsfärg överallt på kroppen vilket inte blev så lyckat när det färgade av sig vart jag än satte mig ...  Men i år tänkte jag vara NUNNA eller CLOWN !  jag har sån beslutångest!  båda dräkterna är skitbra och roliga så jag vet verkligen inte vad jag ska klä ut mig till ?men jag tar med mig båda så får vi se senare vad det blir;)


förra året då jag var djävul...




´Take care alla osv´








Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad var du utklädd till? :)

2011-10-31 @ 19:48:16
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0