Bakfull eller framfull kanske?

Inatt dansade vi tills vi stupade !
började kvällen hos Linn med sminkning och fix sen sätta vi igång och förfesta !
om ni fick konstiga sms av mig igår var det p.g.a. att vi körde sms roulette meen de hoppas ja att ni förstod;)
Måste säga att kvällen igår var förbannat rolig!! Elin och de andra flickorna hade fixat kvällen perfekt så tack tjejer för en crazy natt =D jag vet inte vad många gånger linn och jag gick fram till dj:n o fixa rätt sorts musik men till slut förstod han vad bra musik var iaf;)  hahah!

sen mår man ju som man gör idag... Gick inte upp för ens efter tre då Eriks mamma tyckte att vi borde gå upp. Har varit rätt så seg idag, inte bakfull utan framfull som pappa säger;)  usch.. aja men de var de värt så himla kul som vi hade det igår=D Jag skulle ju ha tagit med mig kameran också men självklart så glömde jag ju den hemma... så har inga bilder från igår tyvärr:(   bara en bild på mig och linn innan vi dragit till Åtorp så den tänker jag lägga upp iaf;)




<3





Är fortfarande kvar i Storfors hos mamma och pappa. Erik skulle spela innebandy ikväll så vi åker hem senare. Det känns så underbart att kunna säga att vi ska åka hem till oss, att vi har ett eget hem. vårat hem.


älskar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0