äventyr



Idag blev det bara en svenskalektion sen for mamma o jag iväg någonstans här i stan där vi skulle få vara "modell för en dag" Var rätt så roligt faktiskt =D Men det tog ett bra ta innan vi hittade dit för mamma hade ingen aning om var det var någonstans, men vi blev nog bara 20 minuter försena tror jag;P
mamma och jag lyckades dock inte få några bra seriösa bilder tillsammans utan mest bara flumbilder eftersom vi lyckades alltid börja asflabba och bonka huvena i varandra...  aja men de blev några singelbilder iaf som jag tänkte dela med mig av :)




världens vackreste mamma<3

 

 

 

Nej de regnar ute nu hör ja...
ska snart möta Emilie på stationen och då blir det raka vägen till mastis för att käka tacos!

Ha en förjäva bra helg alla, för de har jag tänkt att ha!


´Take care alla osv´




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det va otroligt vad snygga ni är! Festen jag va på var också grymt rolig, lilla Jalmar :)

2011-10-22 @ 10:10:22
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0