INGA PANNKAKOR





min utväxt är inte så vacker nej..
Men i veckan ska Mirre höra av sig så förhoppningsvis får jag en tid snart så ska hon färga håret på mig samt klippa det :D
Idag har jag försökt att göra pannkakor men de gick inte. inte en enda hel pannkaka-.-

jahopp nu sitter jag framför Tv:n och tittar på en ensam mamma söker inte för att jag brukar titta på det , de verkar så löjligt :s
Fan ja borde verkligen inte sitta här.. borde ta fram den där idiotiska spanskan och öva inför examinationen som är på onsdag. Har dessutom matte examination imorgon vilket inte lockar så mycket till att gå till skolan. Men idrott imorgon med Fredrik så de går ju icke att missa;)


Den här bilden är snart ett år gammal och så glada som vi var den kvällen alltså! :D
Jenny du är min lilla flicka du  :)
Vi har känt varandra sen blöjan. Vi växte upp tillsammans hos Edith med Adrian, Adam o lillsyrran:)
vi har gått i samma klass sen vi började skolan och innan det var vi ju som sagt hos Edith våran egna barnmamma:D
Jag är så glad att du finns i mitt liv<3
Sitter och tänker på alla bus vi gjorde när vi var små ^^, negerbollarna, sprutat vatten på grannen ett antal gånger. det vi gjorde på garageuppfarten. Hur vi rymde till din somamrstuga och gjorde allt vi inte fick göra:)
vi har massa fler galna minnen tillsammans och det lär bli fler !
ÄLSKAR DIG SNUTTAN<3

`Take care alla osv´


Kommentarer
Postat av: Din lilla flicka

Du är bäst och jag älskar rej. Puss på dej och negerbollarna! :D <3

2011-11-07 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0