om du vill ha rosor tål du också dess taggar



Haha lägg ner hon är inte snygg.
Jag är stressad, om en halvtimme blire power walk en timme sen direkt till gymmet för o dansa. Ska hinna laga mat plugga matte och skriva en skräcknovell till Erik innan kvällen är slut. Han är och firar Albin ikväll som fyller 18, grattis "



saknar helgerna som var förut. Då du och jag bara rörde oss runt i rummet i takt till musiken som dunkade så tavlorna ramlade ner.  alltså musik det är verkligen livet det. lyssnar man på bra musik så blir jag otoligt danssugen och har lust att ringa Linn och fråga om hon kommer över så vi kan börja förfesta och dansa som galningar men neeeejjj  de går ju inte om de är vardag nej.  blä.
somnade idag på engelsk lektionen.. två timmar sov ja ungefär- inge fel för fy tusan vad trött jag var

uppdaterar säkert mer senare ikväll/natt :)

`Take care alla osv´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0