När minnen kommer tillbaka och kroppen fylls med glädje




Nej usch de är inte speciellt rockigt att vara sjuk.. jämt när jag blir sjuk tappar jag smaken också vilket är sjukt jobbigt! kan i stort sett äta allt:s
aja. Idag gick jag upp tidigt för idag skulle det övningsköras till Hammarö för Fridas mamma är begravd där så vi åkte dit och tände ljus<3
O vet ni, ja körde på en räv på vägen till Karlstad, dudunk dudunk lät de ungefär usch vad de va äckligt.


Det är galet vad det kryper i kroppen på mig när jag tittar på Innebandy. Ronja,Lena och jag var iväg igår till hallen och tittade på killarnas a-lags match och då kände jag bara för att börja spela innebandy igen. Har inte spelat på över ett år nu. Klubborna bara står i källaren och samlar damm... MEN nu är det så att de är latjo innebandy på söndagar i gamla hallen i storfors så jag kommer nog spendera mina söndagskvällar där nu framöver^^,
Jag hoppas att det kommer gå bra att vara med och att inte ryggen strejkar i första taget. Det är ju bara en gång i veckan så hoppas hoppas hoppas att jag klarar av det i alla fall :)

Ikväll ska jag åka till nykroppa och ha en riktigt myskväll med Amanda, Tossa, Linn och Hanna!
Kvällen kommer nog antagligen bestå av galsenskaper, skitsnack, film och skratt!
Tycker om er flickor <3


`Take care alla osv´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0