LITE PANIK!



TUR TUR TUR TUR!

Jises alltså. Igår kollade Emilia och jag upp nattbuss till Arlanda inför resan så vi hittade en bra resa då på onsdagsnatt eftersom vi skulle flyga på torsdag morgon. Så idag bestämde vi att Emilia skulle köpa biljetterna som vi hittat. Innan hon köper dom är ungen smart att titta på flygbiljetten en extra gång så de stämmer och herregud vilken tur att hon gjorde det!  vi ska inte åka på onsdagnatt utan redan på tisdag!  Vi hade visst tagit fel på dan!  tur att hon kollade de där så vi inte hade missat hela resan till gran canaria!:S
Jag hade verkligen ställt in mig på att vi skulle flyga på tordagen men nej så var de ju inte..
Nu har jag lite små panik för jag är hos mamma och pappa i helgen och jag kommer inte hem för ens sent imorgon kväll för har innebandy träning här i storfors på kvällen så jag kommer ju inte hinna packa någonting imorgon kväll utan det får bli dagen innan vi åker helt enkelt! 

Ikväll har jag umgåts med min fina vän Emilie Aspnes och hennes familj <3
Vi har självklart tittat på så mycket bättre och sen tittade vi på en film Dumpa honom ( tror den hette så)
aja innan vi började att titta på filmen bad jag Frida gå hem till mig och hämta en allergi tablett för Emilie o dom har ju hund och jag är ju allergisk buuuu ;(  Aja jag tog den där tabletten iaf men den verkade inte verka utan de blev bara allt jobbigare att andas och till slut började det klia för mycket i halsen så ja gick hem .. När ja kommer hem berättar ja de för mamma och då for hon upp ur sängen o sprang till medicinskåpet och ja de visade ju sig att jag inte alls fått någon allergitablett utan något helt annat piller:s
Nu tar jag med mig mammas apparat ( en sådan som renar luften så de blir lättare att andas) till sovrummet och börjar paketera pappas paket, de är ju fars dag imorgon=D
Sen tänker ja ta natten.
Weeiiii längtar tills imorgon då jag ska spela innebandy igen efter ja drygt ett år tror ja  ;P
Natti natti Alla!

`Take care alla osv´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0