Who run the world - Girls

idag är jag trött. Har INGEN röst kvar sen gårkvällen... Så ingen idé att ringa mig idag så ni vet.
Tack så jävla mycket för igårkväll. Hade väldigt roligt med alla fulla o goa människor:) första gången jag hade fest i lägenheten också, vi skötte oss någolunda iaf för ingen har ju ringt och klagat;)
Jenny tog massa bilder från kvällen igår som jag tänker lägga upp senare till veckan när jag fått dom!
Nu ska jag titta på massa O.C avsnitt innan klockan blir fyra då jag ska bege mig hem till Storfors. Måste ta med katongen med banandräkten också för nu är det Martins tur att låna den. sen har jag en massa tvätt också som måste med hem så de blir mycket te att bära till bussen.



<3

Vi  är lite smått galna 
hoppas ni tjejer hade kul igår o ni andra med förstås ! 
detta gör vi om inom kort =D
`Take care alla osv´



Kommentarer
Postat av: Jänny

Så sjukt jävla roligt va det! måste verkligen verkligen verkligen göras om :D

2011-12-17 @ 21:20:54
URL: http://jennyalvinecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0