Vägval

om man inte menar just i detta ögonblick utan just i det ögonblicket för två minuter sen hur säger man då ? 
man kanske säger så som ja skrev ?  Ja iaf så i dett ögonblicket för två minuter sen eller nja nu närmare tre, då iaf så bestämde äntligen Erik och jag vart vi ska befinna oss imorgonkväll!!!!!!!!!!!!
Vi ska till Amanda vilket jag är jätte glad över. Tror det kommer bli toppen=D 
Alltså detta år vilket jävla år det har varit ändå. jag tror jag har levt som mest detta år.
Det bästa som hände var när vi hittade tillbaka till varandra. Efter åtta månader stod vi tillsammans hand i hand igen, så jävla underbart. 
Jag måste säga att det här året har varit riktigt bra och jag tror inte att nästa år kommer att slå detta men jag får hoppas på att det ligger nära där till :) 

vet ni jag har blivit Donkey Kong nörd. jag smiter här ifrån nu Tjjaaaoooooooooooooooo!
förra året på nyår : D då man var på bröllop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0