A true friend is someone who is there for you when she'd rather be anywhere else <3

Tjenare tjenare! Cecilias smått kändis-kåta vän Jenny här! Tänkte gästblogga lite :D
Hade tänkt börja med att berätta att Cecilia och jag har känt varandra en otroooligt lång tid, känns som vi känt varann i en evighet. Vår vänskap började på dagis och har sedan dess varit lite av en berg-och-dal-bana. Vi har gjort galna "förbjudna" saker ihop, men vi har även haft en hel del fighter. Vi bråkade en dagen och andra dagen hade vi "the time of our lives" .. ;) Det som jag tycker är lite kul och faktiskt känner mig lite stolt över är att vi alltid tagit oss igenom våra bråk (om man nu kan kalla det bråk^^) Vänskapen övervinner allt! Eller nått liknande, hihi.
-
Idag, presens, nutid är jag och Cecilia oövervinnerliga! Vi är bäst. Vi har kul. Vi är cp. Och hon är min störtsköna-party-brud-som-alltid-eller-ja-OFTAST-får-mig-på-bra-humör! hihihihi Just precis nu ska jag och Ceciliiiia plugga lite. Efter det ska vi nog ta en powernap för att sedan dra på bioooooo! Lucia-bio äre vi ska se; tre förhandsvisningar , nice huh ? ;D
Nej nu säger jag tack o hej! Jag älskar dig CECILIA ÅKARE! <3
Lika snygga då som idag ;)
Min lilla fiiiiiiis!
Så sjukt snygga vi va för si sådär 3-4 år sen ;)
-
Puss & Kram/ Jenny Zelmerlöw Saucedo Lautner Efron Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0