Trötter


länge sen jag använde den kavajen. Men idag gjorde jag det men tusan vad den har blivit mindre vid armarna eller ja mina armar har väl blivit större. oh jag vet inte om jag ska förtsätta att träna armarna eller kanske sluta.  Tycker det är snyggt med muuuuusskkkllleeerrrr men kavajerna blir väldigt trånga:s 

Snart ska jag ut och övningsköra i detta skit väder , fy vad de är tråkigt när det regnar. Man blir så grymt trött.
Hoppas jag piggnar inför boxningen ikväll:) tyvärr tränar inte Annika oss idag"/   den kvinnan är ju för ball alltså!  Så grym. hon får en verkligen att bli riktigt pissförbannad under träningarna vilket är så jävla underbart!  
Tack Annika för att du är så jävla bra !

`Take care alla osv´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0