kämpar lite svettas

Jag sitter här i bara bh och trosor och det beror på att jag svettas som bara fan så vad jag än har på mig blir genomblött -.-
Jag var hos läkaren idag och har nu fått antibiotika så jag hoppas på att bli frisk  inom kort!
Idag har jag köpt födelsedagsprensenter åt pappsen som fyller år imorgon !  Fick även med mig Erik till stan vilket jag är väldigt glad över. Han brukar absolut inte vilja med ut på stan.
Något som är väldigt taskigt är att hela familjen och Hugo ska åka till Gustavsvik imorgon och bada!  Erik och jag hade planerat att följa med men nu blir det att vara hemma och se på film hela dag istället :(

Jenny min vän är också tyvärr sjuk så just nu sittter jag på chatten och är doktor Cecilia. Jag har nämligen mina tankar på att hon skulle kunna lida utav samma bakterie som mig....



Jenny skulle det kunna vara denna bakterie tro ??


`Take care alla osv´


Kommentarer
Postat av: jenny

haha , snygg bild! skulle nog möjligtvis, kanske, eventuellt, antagligen vara en bakterie ;P

2011-12-27 @ 23:04:24
URL: http://jennyalvinecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0