detta underbara väder?

Det bara regnar och blåser...  Men vad gör väl det?  Får bara vara inne nu iaf "/  Det har börjat hända konstiga grejer i min hals nu, det liksom bubblar riktigt ordentligt när jag andas ut. Pappa säger att det är luftrörskatarr??
Neehh jag måste googla det där och titta efter.
Jag gick upp supertidigt idag för jag skulle åka in till stan eftersom jag hade körlektion idag och strax efter jag fått på mig skorna och ska hoppa in i bilen får jag ett sms av Per där han skriver att det inte blir någonting för han är sjuk.
Men jag ringde Linn fort och åkte till Kristinehamn ändå för vi hade bestämt att hon skulle komma till mig efter hon varit hos tandläkaren. När jag kommer till lägenheten har jag glömt laddaren till Ipoden vilket gjorde mig galen för jag hade verkligen sett fram emot att spela så mycket musik jag ville när jag äntligen var själv men nej nej. Sen dör min mobil vilket jag var beredd på så jag hade ju tagit med mig laddaren självklart men sen var det ju mindre kul att det var Fridas laddare jag hade tagit med mig!" 
Ah mamma fick iaf betala min bussbiljett hem o jag fick mig några springturer till Carab och tillbaka. Linn hon sket i tandläkaren vilket inte var något ovanligt....
Om en stund åker jag fill tokfian och det ska bli riktigt skönt att få tillbringa dagen med henne för jag har saknat henne väldigt mycket ;$
förlåt att jag varit dum o varit okontaktbar ...<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0