denna dag vill jag bara sova bort



Alltså blä för idag, imorgon är det julafton och jag är fortfarande inte frisk...  Just nu står "att bli frisk" högst upp på min önskelista. Alltså det är inte okej att vara sjuk så här länge. Jag äter snart ingenting för jag får panik över att jag inte får träna  ... Om jag går ut o går dör jag nästan för det går inte att andas, de blir alldeles tjockt i halsen "/
Idag känner jag mig verkligen riktigt dålig. Verkligen överallt. Sånna här dagar vill jag inget hällre än att bara sova bort. Jag hoppas inte att Erik kommer hit idag för ens sent ikväll o det är väl mest för hans egen skull :)

Idag har jag saker jag måste göra ändå och först nu så ska jag se på julkalendern --> sitta i massage fotöljen --> Styrketräna --> färga håret på mamma --> sminka mig riktigt snyggt --> övningsköra  och resten av kvällen ska jag mysa med familjen. Syster kommer ju hit ikväll okksååååå!

Nej ja måste nog sätta igång nu

`Take care alla osv´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0